http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

sobota, 2 kwietnia 2016

Skuteczny peeling

Dzieki niezwyklej uprzejmosci firmy Vianek mialam okazje zupelnie za darmo przetestowac ich rewelacyjny peeling do cial z mielonymi pestkami malin-ujedrniajaco - wygladzajacy.
Juz na wstepie moge smialo stwierdzic ,ze to rzetelna firma.Vianek dostarczajac mi mpeeling do testow podarowal mi takze kilka probek Sylveco,Biolaven a takze broszury informacyjne czym bardzo milo mnie zaskoczyl.
Przejdzmy jednak do peelingu.Jest on w pelni naturalny .Kosmetyk zawarty jest w okraglym ,150 g pudelku .Sam peeling swoim wygladem przypomina jakis slodki kisiel tyle,ze jest gesty.Pudelko w slicznej ,naturalnej kolorystyce ,dokladnie opisane.Dodatkowa naklejka zabezpiecza przed otwarciem.
Kolejna rzecz droga memu sercu to info,ze firma szanuje zwierzeta a wiec nie testuja na nich.
Sam peeling pieknie pachnie ,w miare dobrze sie rozprowadza.Trzeba go nalozyc na mokra skore i porzadnie wmasowac do rozpuszczenia sie cukru.Troche to trwa ale zapewniam,ze efekt jest mega zadowalajacy.Juz w czasie masazu czuje sie,ze krew zywo krazy,robi sie cieplo i milo.
Po zabiegu trzeba dokladnie splukac skore calego ciala.
EFEKTY ?
-skora od razu staje sie niezwykle gladka  i nie jest to tylko czcze gadanie lecz najprawdziwsza prawda
-gladkie i miekkie staly sie takze moje dlonie i stopy bo takze im zrobilam peeling przy okazji
Jestem pod tak ogromnym wrazeniem tego cuda,ze juz wiem napewno iz bede go kupowac bo naprawde warto.
Nie zmuszam nikogo bo nie o to tu chodzi ale ze szczerego serca polecam wyprobowanie peelingu Vianek.
DLA MNIE JEST TO POPROSTU CUD-MIOD-MALINA :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz