http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

czwartek, 20 października 2016

Nawilżanie i ochrona od Biolaven

Dzięki niezwykłej uprzejmości firmy Sana Vita testowałam świetny krem na dzień  Biolaven.
No i cóż mogę o nim rzec ?
Na początek może trochę informacji ogólnych :
Kosmetyk znajduje się w tubce o pojemności 50 ml , plastikowa z możliwością postawienia go .
Jeśli chodzi o zapach to może nie każdemu się spodobać , wyrażnie wyczuwa się olejek eteryczny z lawendy ,niezwykle intensywny jak dla mnie.Jednakże mi to absolutnie nie przeszkadza.
Oprócz olejku krem ma w składzie : olej z pestek winogron,mocznik i wit. E które chronią przed wysuszeniem i działaniem szkodliwych czynników przywracając skórze miękkość i elastyczność.
Jak się sprawuje to cudo ?
Wg producenta można go używać pod makijaż ,pod oczy.
Bardzo dobrze się wchłania,nie pozostawia tłustego filmu.
Mi osobiście bardzo pomógł : skóra twarzy była nawilżona przez cały dzień,nie świeciła się .
Kosmetyk jest naturalny,nie testowany na zwierzętach,wyprodukowany w Polsce.
Nie uczula i nie podrażnia,nie występują żadne przykre objawy podczas stosowania go.
Krem jest tak skuteczny,że nawet moja córka go używa a miała problem z suchością skóry.
Jest to jeden z tych produktów,które na stałe znalazły sobie miejsce w mojej codziennej pielęgnacji.
Nie tylko nawilża ale także chroni i relaksuje skórę.
Polecam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz