http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

wtorek, 25 października 2016

Olejkowy zawrót głowy

Jakiś czas temu zostałam wybrana do przetestowania kosmetyków Soraya - kuracja regenerująca.
Umożliwił mi to portal Trusted Cosmetics.
Pora na podzielenie się opinią o tych olejkowych cudach.
                                                      KREM DO RĄK
                                     MAGIA OLEJKÓW poj.75 ml
Niezwykły krem o bardzo przyjemnym zapachu.Przeznaczony do skóry dłoni suchej i podrażnionej.Czyli idealny dla mojej...
W jego składzie znalazły się dwa drogocenne olejki : arganowy i kokosowy,które idealnie dbają o skórę naszych dłoni.
Używałam kremu codziennie.Bardzo dobrze rozsmarowywał się i dość szybko się wchłaniał.Jego bogata formuła sprawiła,że dłonie ładnie wyglądają ,skóra zaczęła się zauważalnie regenerować ,stała się miękka i wygładzona.Krem pomaga także zniszczonym paznokciom.
Zdecydowanie polecam.
                                                     REGENERUJĄCY KREM DO TWARZY
                                             MMAGIA OLEJKÓW poj. 50 ml
Super kosmetyk ! Zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Fantastyczny zapach i skład: olejek arganowy +olejek jojoba.
Krem świetnie się wchłania i co najważniejsze super wygładził i natłuścił moją przesuszoną skórę twarzy.
Ja stosowałam go co wieczór( na dzień też może być) aby przez noc skóra mogła się zregenerować a rano była ona cudownie miękka i gładka.
Krem nie uczula i nie powoduje podrażnień.
Zdecydowanie warto kupić.
                                    REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA poj. 400 ml
Dość spora zawartość opakowania pozwala na 3-4 tygodnie cudownej pielęgnacji skóry naszego ciała.
Ja po lecie borykałam się z przesuszoną skórą ciała ,łokcie i kolana zrobiły się szorstkie...
Dzięki temu cudownemu kosmetykowi już po pierwszym użyciu skóra była niezwykle ukojona i odżywiona. Po raz kolejny dwa cudowne olejki : arganowy i kokosowy udowodniły swoją skuteczność zaklętą w tym wspaniałym kosmetyku. Pięknie pachnie i szybko się wchłania-kolejne jego plusy.
Ten balsam to kolejny świetny produkt na rynku ,godny polecenia.
Bardzo pożądany zwłaszcza teraz w okresie jesienno-zimowym ,gdy nasza skóra wysusza się np. od ogrzewania ...
                                     REGENERUJĄCA MGIEŁKA OLEJKOWA DO CIAŁA poj.150 ml
Na koniec zostawiłam takie oto cudo : mgiełkę .
Jest tak fajna ,że noszę ją ze sobą w torebce,zawsze gdy potrzeba ukoi moją suchą skórę.
produkt ma lekką formułę,błyskawicznie się wchłania i pięknie pachnie.
Olejek arganowy i hydroolejek kokosowy zadbają o odżywienie skóry,zregenerują ją i zmiękczą.
Używam praktycznie codziennie,zniknęła szorstkość i suchość skóry.
Mgiełka wspaniale odświeża.
Polecam.
JUSTYNA








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz