http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

piątek, 25 listopada 2016

Arkana dla młodej skóry

15 listopada 2016
Fantastyczny kosmetyk. Pierwsze co mnie urzekło to jego genialny zapach a przyznam szczerze,że to dla mnie ważna kwestia.Konsystencja kremu świetna-idealnie się aplikuje na skórę twarzy.Krem szybko się wchłania i pozostawia skórę idealnie nawilżoną ,odżywioną ,zmarszczki wyraznie się wygładzają. Skóra jest napięta ,nie świeci się brzydko . Biomimetic można stosować pod makijaż tak jak ja to robię. Nie uczula i nie podrażnia nawet delikatnej skóry wokół oczu.Jego nadmiar nie wałkuje się . Zdecydowanie daję mu 5 gwiazdek i myślę,że choć cena dość wysoka to jednak warto zaopatrzyć się w to cudo.
15 listopada 2016
Krem o niezbyt ładnym zapachu ale fajnym,jasnożółtym kolorku i co ważne niezwykle bogatym składzie. Sam retinol działa cuda na skórę-odmładza ją ,spłyca zmarszczki nawilża . Skóra długo pozostaje odżywiona - ja stosowałam go na noc a rankiem moja cera była miękka,gładka ,pełna wigoru. Krem nie zapycha porów,nie podrażnia,nie uczula i nie powoduje zmian skórnych . Moim zdaniem bardzo skuteczny ,nadaje się na każda porę roku bo przecież o skórę twarzy trzeba dbać naokrągło.Naprawdę,z czystym sumieniem polecam ten skuteczny i wydajny kosmetyk.
15 listopada 2016
Kolejny krem ,który mnie nie zawiódł pod względem jego działania. Idealny do spłycania zmarszczek zarówno tych głębszych jak i np. mimicznych. Co tylko nie podobało mi się w produkcie to jego zapach ale uważam,że jeśli dobrze się sprawuje to na zapach można przymknąć oko. Silnie nawilżył skórę,nie podrażnił a jego nadmiar nie wałkował się.Ja używałam go głównie na noc bo stwierdziłam,że kwas hialuronowy zawarty w kosmetyku da lepsze efekty właśnie nocą,gdy skóra najlepiej się regeneruje. No i tak było-moja skóra rankiem wyglądała na wypoczętą i odmłodzona. Daję mu 4 gwiazdki-1 odjęłam za zapach.
15 listopada 2016
Pokochałam ten kremik od pierwszego użycia. Za co ? Ano za jego zbawienny wpływ na moją suchą skórę. Jego śliczna jasnozielona barwa i zapach sprawiają,że super się go używa.Po aplikacji od razu wyczuwa się ,że skóra jest dobrze nawilżona .Takie uczucie pozostaje przez długi czas. Używałam go pod makijaż i także świetnie się sprawdza. Nie uczulił i nie podrażnił a doskonale odżywił. Zdecydowanie polecam i daję mu 5 gwiazdek.
15 listopada 2016
Kosmetyk o pięknym zapachu ,który dzięki bogatemu składowi idealnie sprawdza się w kuracji głównie antytrądzikowej,bo pod tym kątem głównie go sprawdzałam.No i cóż ? Doskonale się wchłania,nie pozostawia tłustego filmu . Dobrze radzi sobie ze zmianami na skórze aczkolwiek całkowicie ich nie wyleczy...Jednak jeśli chodzi o zmniejszenie się trądziku to nie zawiódł. Polecam go osobom borykającym się z takimi problemami,raczej się nie zawiodą.
Wszystkie powyższe opinie są napisane przeze mnie ,firma zaszczyciła moją osobę możliwością testów ich produktów. 
Przedstawiam także nagrodę jaka otrzymałam w podziękowaniu za współpracę.
Oczywiście kosmetyki gorąco polecam.
Justyna
1485Reti Fusion Rich Cream 50mlBiomimetic Lipofiller Cream 50mlHydrospheric Light Cream 50ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz