http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

piątek, 4 listopada 2016

Pielęgnujace olejki w musie Nivea

Kochani !
Trafił mi się ostatnio taki ananas pielęgnacyjny : mus Nivea pod prysznic z olejkami .
Wzięłam go z półki w Rossmannie i myślę sobie : a co mi tam ? Czy pianka musi służyć tylko do stylizacji włosów ? Wypróbuję to cudo na sobie i przekonam się czy Nivea stworzyła jakiś bubel czy może kosmetyk , który będą chwalić pokolenia kobiet .
Zakupiłam go akurat w fajnej promocji : 8,99 zł a cena regularna to ok. 14 zł. Wydaje mi się to wcale nie dużo biorąc pod uwagę dość spore bo 200 ml opakowanie i konsystencję pianki ,która z zasady podwaja swoją objętość.
Do tej pory gdy wypowiadałam słowo Nivea każdy strzelał : krem ! No fakt ,kultowy kosmetyk.
Tym musem marka przeniosła się w inny wymiar pielęgnacji bo przyznam uczciwie,że nie spotkałam się do tej pory z podobnym produktem.
                                    Jakie wrażenia ?
Podoba mi się opakowanie kosmetyku. Ładne , stonowane kolory w stylu Nivea , z wyraznym logo marki.
Buteleczka ma ergonomiczny kształt,dobrze trzyma się ją w dłoni nie wyślizguje się z nich podczas brania prysznica.
Szybka aplikacja : wystarczy wstrząsnąć i wycisnąć odpowiednią ilość musu na dłoń.Podwaja on swoja objętość .
Zapach ? Przypomina mi zapach kultowego kremu Nivea a może nawet jest ten sam ....
                  Efekty po użyciu
Fantastycznie oczyszcza skórę,niewielka ilość wystarczy na umycie całego ciała. Jego przyjemny zapach otula mnie od stóp do głów.
Skóra momentalnie staje się odżywiona a także lekko natłuszczona i nie trzeba stosować balsamu (chyba,że ktoś lubi ).
Z czystym sumieniem potwierdzam zapewnienie producenta,że mus pozostawia skórę jedwabiście miękką i gładką.
Co jeszcze ważnego ?
Kosmetyk nie uczula,nie podrażnia ,nadaje się do każdego typu skóry.
Zadowolone będą z niego osoby ,kochające markę Nivea od lat chociażby ze względu na kultowy,wspomniany już krem.
Podsumowując :
Cieszy mnie niezmiernie fakt ,że na naszym rynku pojawił się taki produkt .
Ze względu na jego konsystencję okazał się być niezwykle wydajny .
Nie spodziewałam się,że taka pianka może tak skutecznie zadbać o skórę i sprawić ,że jest ona niezwykle miękka.
Będę nadal ja kupować i używać bo naprawdę warto.
Miło jest otulać się ładnym zapachem ,starej ,kultowej marki .
Serdecznie polecam.
NIVEA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz