http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

sobota, 12 maja 2018

Słodka przyjemność z Werthels Original

Miałam to szczęście oj miałam !
Jako jedną z wielu Rekomenduj.to wybrało mnie do przetestowania i podzielenia się słodyczami od Werthels Original .
Przyznam ,że bardzo lubię takie cukierki i z ogromną przyjemnością biorę udział w kampanii.
#werthelsoriginal
#swiatkarmelu
#softeclairs

Edt.
Testuję , smakuję i już mam wyrobioną opinię o tychże smakołykach .
Moja  rodzina i znajomi także .
Cukierki są raczej małe , takie na raz do ust .
Początkowo wydają się twarde i ktoś o słabych zębach może miec problemy .
Jednakże nie trzeba ich od razu gryzć . Można sobie trzymać w ustach aż zmiękną by pod koniec przegryzć i poczuć cudowną , słodycz jaka daje czekolada zamknięta w cukierku. Zapewniam ,że jest to naprawdę niezwykłe doznanie .
Paczuszka cukierków jest taka w sam raz : do ręki , do torebki , obojętnie. Jak kto lubi .
Ogólnie moim zdaniem jest to kolejny , udany produkt słynnej już serii Werthers Original .
Z mojej strony polecam wypróbować jeśli ktoś lubi słodkie połączenie karmelu i czekolady .
Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz