http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

wtorek, 22 października 2019

Czy warto inwestować w zamienniki tuszów do drukarek ?

Od kilku tygodni mam przyjemność testować tusze do drukarek polskiej marki Activejet .
Posiadam drukarkę HP Desk Jest 2130 .
Przyznam uczciwie , że gdy widzę ikonkę sygnalizującą koniec tuszu mocno się denerwuję bo wiem , że znowu czeka mnie wydatek i to niemały bo oryginalne tusze HP jednak trochę kosztują .
Na codzień używam drukarki do wszelkich wydruków zdjęć , dokumentów , prac do szkoły dla córki i innych .
Tak więc sporo tego tuszu znika z zasobników .
Jak więc wypadły tańsze , polskie zamienniki Activejet ?
Do testów otrzymałam  : tusz czarny Black AH-302BRX oraz tusz kolorowy Color AH-302BRX.
Oba w formacie XL , na opakowaniu widoczny napis iż wydrukujemy dzięki nim 90 % więcej .
Najpierw może o samych opakowaniach tuszy bo sądzę , że to bardzo ważne .
Oba zapakowane w kartoniki , dodatkowo włożone w plastik by w kartoniku się nie przesuwały . Wysoka jakośc pakowania to coś co lubię . Oczywiście w tuszach plomby zabezpieczające .
Do zestawów dołączona koperta by puste opakowania włożyć do niej i odesłać na adres producenta . Widać , że firma dba o ekologię .
Z zamontowaniem tuszy problemów nie było .
Ja starałam się w ramach testu drukować codziennie .
Sporo dokumentów ( z oczywistych faktów nie pokażę zdjęć niestety ) ale także fotki np. z moich wycieczek czy zdjęć moich kotów .
Tusz czarno - biały od razu rozpoczął swoją pracę , bez problemu można było drukować .
Tusz kolorowy trochę " marudził " ale po kilku zgrabnych operacjach z mojej strony także zaczął współpracę z moją drukarką .
Jeśli mam być szczera to tusz czarno-biały drukował więcej niż kolorowy , wydruki były ładne , przejrzyste , nic się nie mazało  , jakość koloru , że się tak wyrażę bardzo poprawna .
Tusz kolorowy pomimo mniejszej ilości wydruku juz mnie tak nie zachwycił bo myślałam , że kolory będą ładniejsze . Owszem zdjęcia wyrazne , też się nic nie mazało ale moim zdaniem zabrakło im tej głębi koloru .
Nie wiem , może to jednak wina drukarki ?
natomiast jeśli zapytacie czy tusze Activejet starczają na długo to powiem , że tak .
Na tyle wydrukowanych kartek papieru ( około 300 ) poprzedni tusz , oryginalny HP nie dałby rady a ten i owszem .
Co najważniejsze : te tusze nie są drogie więc po co przepłacać za oryginały ?
Szeroko dostępne w sklepach z takowymi artykułami . Dodatkowo kupując je wspieramy naszą gospodarkę .
Polecam aczkolwiek zdaję sobie sprawę , że nie każdemu przypadną one do gustu .
Odsyłam także na stronę gdzie dowiecie się o wiele więcej o Activejet .








https://www.activejet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz