http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

sobota, 7 maja 2016

Antyperspirant Sanex

Pora na podsumowanie kampani Sanex na Streetcom., c,d.
Dzisiaj kilka slow o drugim  z produktow ,ktore mialam okazje testowac wraz z moja rodzina i znajomymi a mianowicie : antyperspirant Sanex Dermo 7in1 Protection.
Zadania antyperspirantu :
-dlugotrwala ochrona przed potem
-minimalizacja bialych i zoltych plam
-swiezosc
Do wyboru mamy zwykly antyperspirant w kulce oraz spray.
Dla kogo ?
Dla najbardziej wymagajacych.Kompleksowa formula 7w1 zapewnia m.in. 48 godzinna ochrone przed potem i nieprzyjemnym zapachem,ochrone przed bialymi i zoltymi plamami ,uczucie swiezosci oraz dbalosc o skore.
Ja go uzywam codziennie i przyznac musze uczciwie,ze dawno nie stosowalam tak dobrego produktu. Bo po pierwsze : faktycznie zgodnie z zapewnieniem producenta chronil przez dlugi czas przed potem , tzn. ja go uzywalam codziennie rano i na drugi dzien w dalszym ciagu nie bylo czuc potu.
Po drugie : nie podraznia , ja uzywalam na swiezo ogolona skore i nie bylo mowy o szczypaniu,zaczerwienieniu czy krostach pod pachami. Czyli kolejny plus.
Po trzecie : szybko sie wchlania i naprawde nie pozostawia zadnych plam .
Kolejnym plusem,o ktorym juz wspominalam wczesniej jest tak skonstruowane opakowanie ,ze kulka antyperspirantu zwrocona jest ku dolowi a co za tym idzie jest wciaz nawilzona i nie trzeba dlugo pocierac w trakcie uzywania.
Kulka faktycznie pielegnuje skore pod pachami,jest ona mila i gladka.
Czas na podsumowanie :
Tak,tak i jescze raz jestem na tak.O ile w sprawie zelu Sanex zdarzaly sie nie zawsze te najlepsze opinie to antyperspirant przypadl do gustu wszystkim. Wspaniala ochrona na zblizajace sie lato . Napewno bede go dalej kupowac a takze dla meza bo sa tez antyperspiranty Sanex dla niego.
Ciesze sie niezmiernie,ze moglam poznac to cudo , spelnilo sie moje marzenie o skutecznym antyperspirancie.
Dziekuje Sanex.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz