http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

wtorek, 13 września 2016

Tesori d'Oriente- podróż kąpielowa dookoła świata

Dziś taki szybki post : chciałabym podzielić sie z Wami radościa jaką daja mi kosmetyki Tesori d'Oriente -włoska seria ,która ma w swej ofercie oprócz fantastycznych żeli pod prysznic także : perfumy,płyny do kąpieli ,mydła,balsamy ,kremy a nawet płyn do płukania.
Będąc trzy lata temu w drogerii Vica zakupiłam żel ze względu na opakowanie ale także na zapach. Pięknie się prezentowała złota buteleczka w mojej łazience zawieszona na specjalnym łańcuszku dołączonym do opakowania.
No ale żel się skończył a ja po kilku zapytaniach w Vice dostałam odpowiedż,że już go nie sprzedają.
Tak więc trochę poszukałam w necie aż trafiłam na świetny sklep internetowy https://www.efiori.com.pl/pl/c/Tesori-dOriente/95 ,w którym znalazłam całą gamę Tesori d'Oriente.
Szybkie spojrzenie i już do koszyka wrzucałam mój żel oraz perfum o takiej samej nucie zapachowej.
Szybka realizacja wysyłki oraz przystępne ceny zrobiły swoje.
W ostatnim czasie zauważyłam perfumki tej firmy w Biedronce oraz w Rossmannie .
Ja będą wczoraj na zakupach kupiłam kolejne dwa żele w sklepie niemieckim. Widziałam tam także płyn do płukania.
Czyli marka stopniowo zawitała do sklepów stacjonarnych.
Kilka słów o żelach : można wybierać  w różnych zapachach ,stworzonych z myślą o różnych częściach świata.
Żele fantastycznie się pienią, przepięknie pachną a zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze .
Doskonale oczyszczają skórę.
Serdecznie polecam.
Na foto : złoty duet : perfumek i żel oraz dwa wczorajsze . Wszystkie mega !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz