http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

wtorek, 15 listopada 2016

Maskara z lusterkiem

Jakiś czas temu od portalu iBeauty.pl otrzymałam do testów maskarę francuskiej firmy Bourjois - Volume Reveal .
Postanowiłam napisać o niej kilka słów bo sądzę,że warto .
Może zacznę od opakowania maskary : samo w sobie nie wyróżnia się niczym szczególnym ,głównie jego szata graficzna moim zdaniem nie przyciąga wzroku...
Jednakże po dokładnym obejrzeniu natkniemy się na lusterko wmontowane w opakowanie ,które trzykrotnie powiększenie.
Pojemność maskary : 7,5 ml czyli dość sporo .
Z wielką radością zaczęłam jej używać bo po prostu kocham wszelkie nowinki w tym temacie a makijaż oka to dla mnie podstawa ładnego wyglądu.
No i cóż ? Jak się sprawiła ?
Na początku wspomnę o szczoteczce : wykonana z włosia nie z silikonu czyli taka jak najbardziej lubię. Nie wygina się we wszystkie strony przez co pozwala idealnie rozprowadzić tusz na rzęsach.
Sam tusz - akurat ja testowałam głęboką czerń - bardzo fajny , dał się dokładnie nakładać ,nie kruszył się , nie rozmazywał i nie wyczyniał innych trików a zdarzało mi się już nie raz ,że dzięki nieodpowiedniej maskarze malowanie oczu było udręką. .....
Co do lusterka czyli głównego patentu maskary: wg mnie bardzo przydatne bo dzięki jego właściwościom powiększającym mogłam dotrzeć do najmniejszej rzęski.Akurat tutaj producent dokonał rewolucji i to bardzo przydatnej.
Maskara utrzymuje się na rzęsach cały dzień,nie kruszy się ale ja np. musiałam dokonać kilku poprawek ....
Nie podrażnia ,nie uczula ,nadaje spojrzeniu głębokiego wyrazu .
Dzięki Bourjois odkryłam prawdziwy potencjał moich rzęs.
Napewno jeszcze zakupię ten produkt bo myślę,że warto.
Cena ok. 55 zł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz