http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

piątek, 1 kwietnia 2016

Szczotka idealna

Chcialabym przedstawic moj zakup czyli szczotke do modelowania For Your Beauty.Zakupilam ja w Rossmanie akurat w cenie promocyjnej 16,99zl i juz wiem,ze jest to kolejny dobry zakup.
Wlasciwie szczotka miala sluzyc wlosom mojej corki gdyz ma ona wloski dlugie i krecone ale okazuje sie ,ze nadaje sie ona takze znakomicie do moich wlosow.
Szczotka posiada zabki plastikowe oraz drugi rzad zabkow z wlosia.Znakomicie rozczesuje wlosy,nie szarpie i rewelacyjnie modeluje. Dobrze sie ja trzymie w  rece bo posiada gumowana,ergonomiczna raczke i nie wyslizguje sie z dloni.
Zarowno corka jak i ja jestesmy niebywale zaskoczone,ze tak niedrogi produkt okazal sie tak dobry.
Ktos powie : szczotka jak szczotka ale ja akurat dbam o to by byla to szczotka a nie jakis bubel niszczacy wlosy.
Reasumujac : z czystym sumieniem polecam ten produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz