http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

czwartek, 25 sierpnia 2016

#AmbasadorkaLPM-Balsam Masło arganowe,wosk pszczeli,olejek różany

Balsam okazał się drugim co do mojego ukochanego kosmetyku w ramach testowania z LPM.
Bardzo odpowiada mi jego zapach i delikatne natłuszczenie skóry. No ale po kolei .
Opakowanie :
Kosmetyk znajduje się w buteleczce o poj. 250 ml.
Szata graficzna miła dla oka , zamykanie od góry na zatrzask. Opakowanie poręczne ,dobrze trzyma sie w dłoni pod prysznicem.
Właściwości :
Kosmetyk pomimo małej zawartości w opakowaniu jest bardzo wydajny.
Jego gęstość sprawia,że naprawdę niewiele trzeba aby otulić się wspaniałym,odurzającym zapachem naturalnych składników.
Doskonale nawilża a także natłuszcza delikatnie skórę , co zawdzięcza olejkowi,masłu oraz woskowi.
Co jeszcze ?
Fantastycznie pieni się , skóra dość długo pozostaje pachnąca .
Podsumowanie:
Polecam ten żel. Nie spodziewałam się aż takich superlatyw. Przyznam ,że z nowości  LPM używałam już Pielęgnujący Olejek pod prysznic Olejek Arganowy i Kwiat Pomarańczy ,który od dawna jest moim kumplem podczas kąpieli.
Teraz dołączył do niego także balsam ,który mam okazję przetestować a dzięki próbkom mogłam sie podzielić informacją o nim ze znajomymi i rodziną .
Dziękuję LPM za możliwość testowania Waszych cudeniek a także za kupony ,dzięki którym moje znajome być może będą mogły cieszyć się tak jak ja z możliwości udziału w kampani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz