http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

czwartek, 24 sierpnia 2017

Olejek Instituto Espanol w pielęgnacji mojej skóry.

Odkąd zostałam Ambasadorką Kosmetyczną pragnęłam otrzymać jakiś kosmetyk do testów bo bardzo kocham kosmetyki a zwłaszcza nowości.
Dość długo czekałam na swoją szansę aż wreszcie zostałam wybrana do testu olejku do ciała hiszpańskiej firmy Instituto Espanol .
Institiuto Espanol jest producentem produktów do pielęgnacji skóry. Firma działa od 111 lat, a jej historia sięga do 1903 roku. Nieprzerwanie  cieszy się renomą i uznaniem wśród klientów. Kontynuuje tradycję wysokich standardów jakości w rozsądnej cenie. Jest to jedna z największych firm w Hiszpanii spośród producentów produktów do pielęgnacji skóry, a swoje kosmetyki dystrybuuje do ponad 20 krajów na całym świecie.
Przyznam szczerze ,że ta marka raz po raz mignęła mi gdzieś tam w sklepach ale nigdy nie przyszło mi do głowy ja wypróbować a szkoda bo kosmetyki są naprawdę godne uwagi.
Olejek ,który testowałam posiada przepiękny zapach aloesu . Jest idealny dla dzieci i dorosłych .
Opis producenta : 
ALOE VERA to olejek do ciała na bazie aloesu posiadający właściwości przeciwzapalne i dezynfekcyjne. Przeznaczony jest dla skóry łuszczącej się, posiadającej rany czy trądzik. AlOE VERA wchłania się głęboko, odbudowując komórki.
Aloes posiada właściwości łagodzące i odżywcze. Skutecznie nawilża i wygładza skórę.
Sposób użycia:
Wmasować w suchą lub mokrą skórę lub dodać kilka kropel do kąpieli.
Pojemność
400 ml
Problem skóry
regeneracja, skóra problematyczna, trądzik
Skład
araffinum Liquidum, Isopropyl Palmitate, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Benzyl Benzoate, Citral, Citronellol, Limonene, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.
Jak więc sprawdził się na mojej skórze ?
Wykonywałam nim masaż codziennie wieczorem po kąpieli.
Pięknie natłuszczał ale także sprawiał ,że skóra stawała się dobrze odżywiona i nawilżona . 
Rankiem wyczuwałam miękkość skóry .
Pomagał także leczyć drobne krostki czy zaczerwienienia .
Moim zdaniem jest tak łagodny ,że można go stosować bez ograniczeń.
Moja nastoletnia córka borykająca się z trądzikiem także zauważyła zminimalizowanie tego problemu odkąd zaczęła używać tego cudownego olejku. 
Kocham olejki i przyznam ,że tutaj po raz kolejny się nie zawiodłam.
Można go wcierać także w dłonie czy stopy , założyć specjalne bawełniane rękawiczki i skarpetki i tak iść spać .
Rano skóra na dłoniach i stopach będzie mięciutka.
Jest jednak jedno ale a w zasadzie dwa : 
olejek jest rzadki , rozlewa się między palcami i trzeba uważać by nie kapało na podłogę czy inny teren 
opakowanie powinno mieć pompkę a nie zakręcany korek bo to tylko utrudnia aplikację. 
Myślę ,że firma powinna nad tym popracować .
Podsumowując : zamiast kupować tony kosmetyków , dla każdego problemu inny lepiej dać szansę aloesowi a konkretnie olejkowi z aloesem. 
Pomoże , nie zaszkodzi a naprawdę jest niedrogi.
Idealny na każdą porę roku . Nawet po ekspozycji na słońce czy po solarium.
Polecam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz