http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Fitomed-polska marka dla zdrowia Twojej skóry

Nie tak dawno temu w ramach kampanii ambasadorskiej na platformie Ambasadorka Kosmetyczna testowałam żel ziołowy do cery suchej i wrażliwej polskiej marki Fitomed .
Na dzień dzisiejszy mogę już śmiało powiedzieć czy kosmetyk sprawdził się w pielęgnacji mojej cery czy nie .
Zacznę jednak od opisu marki : super,że jest to polska marka . Lubię wspierać nasze rodzime firmy .
Pozwoliłam sobie skopiować i wkleić opis firmy , jaki znajdziemy u nich na stronie :
.
MISJA
Jesteśmy firmą rodzinną istniejącą na polskim rynku kosmetycznym od 1993 roku. Swoim klientom pomagamy rozwiązywać problemy kosmetyczne i dermatologiczne, a tworzenie kosmetyków ziołowych i naturalnych jest naszą największą pasją! Natura to nasz ideał i wierzymy, że to właśnie w niej zaklęte jest zdrowie, witalność i piękno każdego człowieka. Nieustannie odkrywamy nowe rozwiązania, eksplorujemy świat przyrody, świat kwiatów i ziół. Tworzymy oryginalne receptury w oparciu o wiedzę ludową oraz doświadczenia poprzednich pokoleń.
KOSMETYKI FITOMED
Kosmetyki naszej marki są wyjątkowe i posiadają wysokie wskaźniki skuteczności. Do ich produkcji wykorzystujemy świeże wyciągi ziołowe przygotowywane wyłącznie na bazie wody oligoceńskiej, co sprawia, że codzienna pielęgnacja staje się przyjemna, delikatna i subtelna.
Staramy się jak najmniej ingerować w działanie składników pochodzących z natury, ponieważ dostrzegamy ich naturalne właściwości.
Nie testujemy kosmetyków na zwierzętach, a profesjonalnie dobrane zioła, ograniczenie stosowania detergentów, syntetycznych substancji zapachowych, barwników i konserwantów zalicza nasze wyroby do kosmetyków o wysokim stopniu bezpieczeństwa. Kosmetyki Fitomed są polecane przez lekarzy dermatologów przede wszystkim osobom ze skórą wrażliwą na mydła i detergenty.
Posiadamy szeroki asortyment kosmetyków zarówno ziołowych, jak i naturalnych. Nasze szampony i odżywki do włosów tworzymy bardzo starannie, wykorzystując między innymi obficie pieniącą się mydlnicę lekarską, złocisty rumianek, kojące szyszki chmielu o goryczkowym zapachu, szałwię mającą działanie regenerujące oraz skrzyp, który ogranicza nadmierną potliwość skóry głowy. Mleczka, toniki, płyny do twarzy oraz sera powstają w oparciu o nawilżający wyciąg z lukrecji, oczar wirginijski, aromatyczną lawendę i pachnące pełnią lata płatki róży. Balsamy, żele i płyny do kąpieli zawierają kojące ekstrakty z lipy, koszyczków arniki górskiej, lukrecji gładkiej, szałwii bądź jeżówki purpurowej.
Seria Ziołowa
Szampony i odżywki do włosów, żele do ciała, żele i toniki do twarzy, płyny do kąpieli, mleczko do demakijażu, balsam do ciała.
Seria Naturalna
Mgiełki do twarzy, kremy tradycyjne, maseczka-peeling K+K,, naturalne olejki kosmetyczne, hydrolaty, woda oczarowa, woda różana, masło shea, masło kakaowe,  koncentraty kosmetyczne.
Seria Mój Krem
12 wyjątkowych kremów, które zostały skomponowane na bazie naturalnych maseł kosmetycznych (masło kakaowe, masło shea) i olejów (aktywny olej witaminowy, olej z awokado, olej z kiełków pszenicy, olej ze słodkich migdałów). Seria zawiera kremy do twarzy na dzień i na noc, a także kremy pod oczy.
Seria Aktywna Kosmetyka Naturalna
Sera kosmetyczne, sera olejowe, maseczka antyoksydacyjna.
Ja opiszę pokrótce moje wrażenia związane z żelem : 
Zainteresował mnie głównie skład a konkretnie wyciągi z ziół  : saponiny uzyskane z korzenia mydlnicy lekarskiej oraz wyciąg z prowoślazu i owsa .
Z założenia żel ma dokładnie oczyszczać skórę , jego kwaśny odczyn ma zapobiegać namnażaniu się bakterii na powierzchni naskórka . Wyciągi ziołowe maja działać osłonowo ,nawilżająco i łagodząco .
Sam żel znajduje się w ciemnej , plastikowej butelce z nakrętką , chociaż moim zdaniem lepsza byłaby pompka . To ,że butelka jest ciemna jest doskonałym rozwiązaniem bo produkt jest chroniony przed przenikaniem promieni słonecznych a co za tym idzie skład kosmetyku nie psuje się a trzeba pamiętać ,że to kosmetyk naturalny .
Pojemność : 200 ml czyli całkiem sporo produktu.
Co dalej ? 
Bardzo miły , łagodny jak dla mnie zapach , w niczym nie przypomina dość ostrych niekiedy naturalnych produktów.
Ja używałam go dwa razy dziennie : rano i wieczorem .
Rano do odświeżenia cery , która automatycznie była czyściutka i dodatkowo gładka .
Bardzo istotnym był dla mnie fakt,że żel nie szczypał w oczy . Po prostu umył twarz i kropka. Żadnych podrażnień , zaczerwienień itp. Żadnych krost czy wyprysków .
No a wieczorna pielęgnacja ? 
Codziennie wykonuję makijaż , główny nacisk kładę na oczy czyli na maskarę i cienie do powiek.
I przychodzi wieczorny demakijaż. 
Powiem tak : dzięki żelowi Fitomed mogę śmiało odstawić w kąt wszelkie płyny , mleczka ,toniki i inne . 
Zmywa on bowiem makijaż w kilka sekund , dokładnie , bez poprawek . Wystarczy kropla żelu na zagłębieniu dłoni , wmasowanie w skórę , przy okazji zmywając maskarę , cienie itd. , spłukujemy woda o gotowe . Bez najmniejszego wysiłku mamy super odświeżoną twarz , czystą i gładką , gotową do dalszej pielęgnacji .
No i ja się pytam : po co szukać daleko gdy mamy pod ręką kosmetyk idealny naszej polskiej , rodzimej marki ? 
Uwielbiam ziołowe kosmetyki z zasady . Z mydlnicą lekarską używałam już innym produktów i każdy zdawał egzamin . 
Kocham zioła , mój tato zapalony zielarz nauczył mnie tego i owego o nich i doskonale wiem ,jakie potrafią być cenne dla naszej urody i naszego zdrowia .
Jeśli chodzi o markę Fitomed to dodam jeszcze,że nie testuje ona na zwierzętach a jak to już niejednokrotnie podkreślałam jest to dla mnie ważna , nawet bardzo ważna sprawa bo kocham zwierzęta.
Tak więc jeśli chcecie mieć czystą cerę bez wysiłku koniecznie wypróbujcie żel Fitomed.
JUSTYNA

1 komentarz:

  1. Wow, kto by pomyślał, że moja skóra może mieć swoją dietę! Czy ktoś już przetestował produkty Fitomed?
    https://concept13.com.pl/

    OdpowiedzUsuń