http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

środa, 22 czerwca 2016

Sprzaątanie z jeżykiem część 4

Ścierka do kurzu Spontex : Dust Microfibra
Tak,tak i jeszcze raz tak !
Wreszcie znalałam idealny produkt do ścierania kurzu. Dzieki uprzejmości firmy  testuje ich rewelacyjna ścierke .
Co w niej takiego niezwykłego ? Ta ścierka to dla mnie strzał w 10 z powodu jej wykonania. Jest bardzo miękka ,z daleka przypomina futerko.
Doskonale radzi sobie z kurzem ,ściera wszystko i jeszcze dodatkowo nabłyszcza powierzchnie. Ścierka nie powoduje elektryzacji jak tańsze tego typu produkty.
Co dla mnie szczegolnie ważne : nie pozostawia żadnego kłaczka na powierzchniach czyszczonych .
Wyczysciłam nia nawet ekran telewizora,ekrany tabletów,smartfonów a także okulary.
Pracowało sie nia aż miło. Dała rade śladom po muchach ,pieknie wybłyszczyła kokpit i wszystkie inne plastiki w aucie.
Można ja smiało wyprać w temp. 60 stopni i nic sie z nia nie stanie.
W sklepie online firmy kosztuje 5,60 zl co naprawde stanowi mały wydatek do tak wysokiej jakości produktu.
Polecam !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz