http://justyna1972.blogspot.com/

Polecany post

środa, 22 czerwca 2016

Sprzątanie z jeżykiem część 5

O co my tu mamy ?
Ano super chłonna ścierka Spontex Bamboo .
No i jak zwykle same superlatywy .
Ja tą ścierke używałam najpierw do mycia okien.
Tak sobie myślałam : ciekawe ile razy dzisiaj bede musiala robic poprawki na szybie. ...
Spryskałam szybe płynem ,wyczysciłam raz i co ??? Okazało sie ,ze raz wystarczy aby okno było pieknie wyczyszczone,bez smug.
Oczywiście zasługa w tym naszej szmatki,która faktycznie wchłaniała nadmiar wilgoci i nie pozwalała na robienie smug. \
Z jej pomocą wyczysciłam wszystkie okna w domu bez zbędnego wysiłku.
Co dla mnie było jeszcze ważne ?
Ano to ,ze chociaz ścierka wybrudziła sie to podczas prania te zabrudzenia bardzo szybko schodzily i produkt znowu wyglądał jak nowy.
Używałam jej także do mycia innych powierzchni a także do mycia płytek w łazience .
Za każdym razem to samo : ścierka ułatwiała prace ,nie utrudniała.
Serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz